مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-27سياسي

ناوشکن دیلمان به صورت بومی ساخته شده است


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: ناوشکن دیلمان جمهوری اسلامی ایران از جمله پیشرفته ترین ناوشکن های کشور است که در کلاس موج به صورت کاملا بومی ساخته شده و دارای ویژگی های بسیار خوب بوده و برتری نسبت به سایر ناوشکن های قبلی است.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: ناوشکن دیلمان جمهوری اسلامی ایران از جمله پیشرفته ترین ناوشکن های کشور است که در کلاس موج به صورت کاملا بومی ساخته شده و دارای ویژگی های بسیار خوب بوده و برتری نسبت به سایر ناوشکن های قبلی است.

امیر دریادار مهدی خواجه امیری صبح امروز، یکشنبه 6 آذرماه در حاشیه الحاق ناوشکن دیلمان به دریای خزر که در اسکله 14 بندرانزلی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوشکن دیلمان جمهوری اسلامی ایران از جمله پیشرفته ترین ناوشکن های کشور است که در کلاس موج به صورت کاملا بومی ساخته شده و دارای ویژگی های بسیار خوب بوده و برتری نسبت به سایر ناوشکن های قبلی است.

وی یکی از ویژگی های ناوشکن دیلمان را بدنه آیرودینامیکی آن دانست که باعث شده کاملا رادار گریز باشد و تصریح کرد: دکل مخابراتی نیز قابلیت کشف، شناسایی و رهگیری انهدامی را به سیستم فرماندهی و کنترل هدایت می کند؛ این یکی از ویژگی های بسیار بارز و عالی ناوشکن مذکور بوده و شاید تکنولوژی آن را فقط پنج کشور داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوشکن دیلمان به صورت بومی ساخته شده است

ناوشکن دیلمان به صورت بومی ساخته شده است