مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07بين الملل

واکنش تهران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت


سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای ضدایرانی مندرج در بیانیه اجلاس مجازی سران گروه هفت را مردود و بی اساس دانست و آن را قویا محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنعانی اظهار داشت، همانگونه که بارها اعلام گردید، سلاح هسته ای هیچ جایگاهی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی تصریح کرد: فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف، صلح آمیز و در چارچوب حقوق و تعهدات ایران وفق پیمان منع اشاعه هسته ای است.

در این راستا جمهوری اسلامی ایران تمامی تعهدات خود را انجام داده و این موضوع نیز بارها به تأیید آژانس بین المللی انرژی اتمی رسیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر نقش مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه، خاطرنشان ساخت: ادعاهای مطرح شده از سوی گروه 7 به یک طنز تلخ تاریخی شباهت دارد، چرا که برخی اعضای این گروه با سابقه تاریک استعمارگری، طراحی و اجرای سیاست های مخرب و مداخله جویانه و نیز اقدامات نظامی در غرب آسیا و دیگر مناطق جغرافیایی، مسبب اصلی بی ثباتی و ناامنی، نه فقط در منطقه، که در سراسر جهان هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: بارها به صراحت اعلام شده است که گروه های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخ گویی به جنایات جنگی و نسل کُشی رژیم کودک کُش صهیونیستی به تشخیص خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت

واکنش تهران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت