مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-20سياسي

اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس


اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) طبس ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، عباس زمانی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس امروز به رسانه ها اعلام کرد: مرکز ناباروری آفرینش خردادماه سال 1402 با هدف درمان زوج های نابارور در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت آغاز به کار کرد.

وی افزود: تاکنون در این مرکز 8 مورد موفق بارداری به روش دارویی و یک مورد خانم 35 ساله پس از 5 سال نازایی ثانویه و به دنبال درمان های دارویی ناموفق با توجه به آزمایشات زوجین، داوطلب روش درمانی آی یو آی شد و در اولین مرتبه، این درمان موفقیت آمیز بود.

وی گفت: اقدامات قابل انجام در مرکز ناباروری آفرینش طبس شامل شناسایی زوجین نابارور و تشکیل پرونده برای خانم تحت نظارت متخصص زنان و آقا تحت نظارت متخصص اورولوژی، بررسی علل نازایی خانم و آقا توسط متخصصین زنان و ارولوژی، انجام آزمایشات وسونوگرافی باتعرفه دولتی، انجام روش درمانی آی یو آی و پیگیری وضعیت بیمار تحت درمان است.

  رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس افزود: مرکز درمان ناباروری طبس در روز های شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 9 تا11 صبح (باتعرفه دولتی) فعال است و متقاضیان می توانند جهت دریافت نوبت با شماره تلفن 32383110 تماس گرفته و یا به صورت حضوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس

اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس