مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-22سياسي

1200 واحد مسکونی در بندرامام آماده بهره برداری است


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از آماده بهره برداری بودن 1200 واحد در بندرامام خبر داد و گفت: این واحدها در شهرک هایی هستند که به منظور ساماندهی منازل آبگرفته در سال 99 در حال احداث هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از آماده بهره برداری بودن 1200 واحد در بندرامام خبر داد و گفت: این واحدها در شهرک هایی هستند که به منظور ساماندهی منازل آبگرفته در سال 99 در حال احداث هستند.

روح الله عمادی امروز، یکم آذرماه در حاشیه بازدید رییس بنیاد مسکن از شهرک رضوان در بندر امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت دولت سه هزار واحد مسکونی در چهار شهرک رضوان، قدس، کوثر و فردوس این شهر در دستور کار ساخت قرار گرفته است و این واحدها در حال احداث هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به احداث واحدهای مسکونی در شهرک هایی که به منظور ساماندهی منازل آبگرفته در سال 1399 در حال ساخت هستند، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در این شهرک ها، یک هزار و 200 واحد آماده بهره برداری است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه 200 خانوار در این واحدها ساکن شده اند، گفت: با فراهم شدن امکاناتی از جمله زیرساخت های آسفالت و برق شاهد افزایش حضور ساکنان در این واحدها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد مسکونی در بندرامام آماده بهره برداری است

1200 واحد مسکونی در بندرامام آماده بهره برداری است