مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-05اقتصادي

یک روز کامل با غول تازه وارد شرکت تسلا


چهار سال پس از ارائه طرح مفهومی اولیه کامیون تسلا به مردم و پس از چندین شکست متوالی، اکنون تسلا تحویل سایبرتراک(Cybertruck) را آغاز کرده و یک کاربر به بررسی عملی کامل آن پرداخته است.

- چهار سال پس از ارائه طرح مفهومی اولیه کامیون تسلا به مردم و پس از چندین شکست متوالی، اکنون تسلا تحویل سایبرتراک(Cybertruck) را آغاز کرده و یک کاربر به بررسی عملی کامل آن پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، هفته گذشته ایلان ماسک شخصا کلیدهای سایبرتراک را در یک رویداد عرضه خودرو در تگزاس به ده ها مشتری تحویل داد و همچنین نسخه هایی را برای کارشناسان ارسال کرد تا تبلیغات آن را انجام دهند.

مارکز براونلی(Marques Brownlee) یوتیوبر معروف دنیای فناوری، پس از گذراندن یک روز کامل با یک نسخه نزدیک به نسخه پایانی سایبرتراک آن را اینطور توصیف کرد: من فکر می کنم آن ها واقعا چیز قابل اطمینانی ایجاد کرده اند.

مانند بسیاری از مردم که برای اولین بار یک سایبرتراک را می بینند، براونلی نیز از ظاهر این وسیله نقلیه، به ویژه صفحات تیز فولاد ضد زنگ بدنه آن شگفت زده شد.

او گفت: سورئال به نظر می رسد.

واقعا هیچ شکل منحنی روی کل این خودرو وجود ندارد.

براونلی می گوید: موارد شگفت انگیزی در مورد آن وجود دارد، برخی قابلیت ها واقعا جالب هستند، مواردی که فکر می کنم کسانی که اهل استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز کامل با غول تازه وارد شرکت تسلا

یک روز کامل با غول تازه وارد شرکت تسلا