مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-19سياسي

مردم شهرکرد شنبه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تجمع می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شنبه 2 دی ماه ساعت 15:30 مردم شهرکرد با تجمع در میدان امام زادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز 9 دی ماه در چهارمحال و بختیاری گفت: شنبه 2 دی ماه ساعت 15:30 مردم شهرکرد با تجمع در میدان امام زادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز 9 دی ماه و حوادث سال 1388 باید همیشه بررسی و به وسیله دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای نسل جوان تبیین شود که اقدام به موقع مردم در زمانی که بسیاری از خواص سکوت کردند، خط بطلانی بر همه فتنه های داخلی و خارجی بود.

انصاری اضافه کرد: برای اینکه از فتنه ها در امان باشیم و به وظیفه خود به موقع عمل کنیم باید حوادث تبیین و آگاه سازی انجام شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه 9 دی ماه ساعت 10 صبح با حضور سخنران کشوری برگزار می شود که باید از طریق دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و فضای مجازی برای مشارکت مردم اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرکرد شنبه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تجمع می کنند

مردم شهرکرد شنبه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تجمع می کنند