مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-04سياسي

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد


حجت الاسلام والمسلمین حسن صالحی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به سرپرستی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز منصوب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسن صالحی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به سرپرستی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین انوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی روز دوشنبه 13 آذرماه در این مراسم، دانشگاه هنر اسلامی تبریز را در کشور و استان دارای جایگاه ویژه ای عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش دانشگاه هنر و خصوصیات ویژه ی آن، ضرورت تشکیل نهاد نمایندگی رهبری وجود داشت و با پیگیری های مستمر ریاست دانشگاه، اساتید، کارمندان و دانشجویان این امر محقق شد.

وی رویدادهای فلسطین را نقطه عطف تاریخ عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) مسئله فلسطین را از حوزه جهان عرب به بشریت و انسانیت تعمیم داد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری غزه به نقطه عطف تاریخ تبدیل شده است و در این راستا حماسه طوفان الاقصی نوید بخش آینده روشنی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد