مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-19پزشكي

همکاری انستیتو پاستور ایران با آزمایشگاه های مرجع سازمان جهانی بهداشت


رییس انستیتو پاستور ایران در دیدار با معاونان وزارت بهداشت لیبی از همکاری تعدادی از آزمایشگاه های انستیتو پاستور ایران با آزمایشگاه های مرجع سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

- رییس انستیتو پاستور ایران در دیدار با معاونان وزارت بهداشت لیبی از همکاری تعدادی از آزمایشگاه های انستیتو پاستور ایران با آزمایشگاه های مرجع سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیم سروری در این دیدار با اشاره به قدمت 103 ساله انستیتو پاستور ایران، اظهار داشت: این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز تولیدی، تحقیقاتی، فناوری و ارائه خدمات سلامت در سطح جهان است که در سال های گذشته تا به امروز در ارتباط با خدمات متنوع سلامت در منطقه و با بسیاری از کشور های آفریقایی همکاری داشته است.

وی ادامه داد: بخشی از ظرفیت این مرکز مربوط به تحقیقات و فناوری است که 6 گروه، 22 بخش و 96 آزمایشگاه تخصصی در انسیتو پاستور ایران در حال فعالیت هستند.

همچنین 140 عضو هیأت علمی نیز در این مرکز در حال فعالیت هستند که یک دهم آنها دانشمندان شناخته شده بین المللی در رشته های خودشان هستند.

رییس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه این مرکز در تولید کیت های تشخیصی، واکسن، مواد تزریقی و سایر مواد مورد نیاز حوزه سلامت نقش بسیار مهمی دارد، افزود: بخش آموزش این مرکز صرفا در مقطع PHD و DH


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری انستیتو پاستور ایران با آزمایشگاه های مرجع سازمان جهانی بهداشت

همکاری انستیتو پاستور ایران با آزمایشگاه های مرجع سازمان جهانی بهداشت