مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-15سياسي

در حد شعار دانستن وحدت حوزه و دانشگاه به دلیل بی اطلاعی است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کارنامه وحدت حوزه و دانشگاه در کشور را دارای دستاوردهای فراوان دانست و گفت: این سخن که وحدت حوزه و دانشگاه در حد حرف باقی مانده، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کارنامه وحدت حوزه و دانشگاه در کشور را دارای دستاوردهای فراوان دانست و گفت: این سخن که وحدت حوزه و دانشگاه در حد حرف باقی مانده، از سر جهل و بی اطلاعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در نشست تخصصی نقش و جایگاه دانشگاه و حوزه در حکمرانی دینی که در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد، افزود: میز هوش مصنوعی و میز فناوری های کوانتوم در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

وی ادامه داد: 20 دستگاه پیرامون هوش مصنوعی در کشور فعالیت داشتند، ولی با تاکید رییس جمهوری ضمن تقسیم کار میان دستگاه ها، شورای عالی انقلاب فرهنگی عهده دار مسؤولیت تدوین سند هوش مصنوعی شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه تاکید کرد: حدود 9 ماه است که میز فناوری کوانتوم با حضور نخبگان تراز اول کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: در آینده نزدیک با حکمرانی هوشمند مبتنی بر سکوهای مجازی(پلتفرم) مواجه خواهیم شد و این موضوعی است که چندین ماه به طور ویژه مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حد شعار دانستن وحدت حوزه و دانشگاه به دلیل بی اطلاعی است

در حد شعار دانستن وحدت حوزه و دانشگاه به دلیل بی اطلاعی است