مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-12سياسي

سرلشکر سلامی: مردم بسیاری از کشور ها برای درمان به ایران می آیند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم که صبح امروز در مرکز همایش های «صدرا» برگزار شد، - فرمانده کل سپاه در جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم گفت: امروز همه بیماری ها در داخل کشور درمان می شوند و مردم بسیاری از کشور های دیگر برای درمان، به ایران می آیند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم که صبح امروز در مرکز همایش های صدرا برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: برای اینکه یک حیات عزت مندانه و شریف داشته باشیم، باید پیشرفت کنیم؛ ما باید مدرن و پیشرفته باشیم تا در حوزه های مختلف علمی و فناوری، فرهنگ و تکنولوژی برای ملت ها الگو باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تاریخ پُر افتخار ایران گفت: دانش پزشکی در ایران ریشه عمیقی دارد و ابن سینا، زینت بخش و سرآمد این علم در جهان است که با گذشت سال های بسیار، کتب او در دانشگاه های پیشرفته تدریس می شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شاهد پیشرفت های چشمگیر پزشکی در کشور هستیم افزود: زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و برای درمان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: مردم بسیاری از کشور ها برای درمان به ایران می آیند

سرلشکر سلامی: مردم بسیاری از کشور ها برای درمان به ایران می آیند