مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-24بين الملل

اردوغان: جامعه جهانی در مقابله با وحشی گری اسراییل شکست خورد


«رجب طیب اردوغان»، رییس جمهور ترکیه امروز، جمعه 24 نوامبر به شهادت خبرنگاران در غزه واکنش نشان داده و تصریح کرد که «جامعه جهانی در مقابله با وحشی گری اسراییل در نوار غزه شکست خورد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور ترکیه امروز، جمعه 24 نوامبر طی سخنانی و در انتقاد از هدف قراردادن فعالان رسانه ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد که اسراییل غیرنظامیان و خبرنگارانی را هدف قرار می دهد که سعی می کنند آنچه را که در نوار غزه اتفاق می افتد، روایت کرده و گزارش دهند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، روزنامه نگار فلسطینی  امل زهد ، سحرگاه امروز به همراه خانواده اش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه وی را در شهر غزه هدف قرار داد، به شهادت رسید.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه نیز به این جنایت واکنش نشان داده و گفت: سازمان های رسانه ای وجود دارند که با انتشار اطلاعات گمراه کننده، کشتارهای اسراییل علیه بیمارستان ها را توجیه می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که اگر حقوق فلسطینی ها و راه حل دو دولتی نادیده گرفته شود، این جنگ حل نخواهد شد؛ ما در حال تلاش برای حفظ آتش بس به صورت دائمی، با هدف ارسال کمک های بشردوستانه به غزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: جامعه جهانی در مقابله با وحشی گری اسراییل شکست خورد

اردوغان: جامعه جهانی در مقابله با وحشی گری اسراییل شکست خورد