مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-14اجتماعي

ضرورت راه اندازی سامانه های هشدار سیل در گیلان


رییس پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی با تاکید بر لزوم راه اندازی سامانه های هشدار سیل در استان گیلان، گفت: به طور کلی هدف از مطالعات سیل، تعیین یک چهارچوب کلی به منظور ارزیابی و مدیریت خطرات سیل است و از نتایج مطالعات می توان با هدف کاهش احتمال وقوع سیل .

- ایسنا/گیلان رییس پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی با تاکید بر لزوم راه اندازی سامانه های هشدار سیل در استان گیلان، گفت: به طور کلی هدف از مطالعات سیل، تعیین یک چهارچوب کلی به منظور ارزیابی و مدیریت خطرات سیل است و از نتایج مطالعات می توان با هدف کاهش احتمال وقوع سیل همچنین به حداقل رساندن خسارات نامطلوب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد.

دکتر هادی مدبری 22 آذر در برنامه زنده شبکه باران با ارائه نتایج مطالعاتی که به همت پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی انجام شد، اظهار کرد: این مطالعات و بررسی ها در قالب عنوان راه اندازی سامانه های هشدار سیل در استان گیلان جمع آوری شده است.

وی با اشاره بر مهم ترین حوادث سیل سال های اخیر استان گیلان، افزود: به طور کلی هدف از مطالعات سیل، تعیین یک چهارچوب کلی به منظور ارزیابی و مدیریت خطرات سیل است.

مدبری تصریح کرد: از نتایج مطالعات می توان با هدف کاهش احتمال وقوع سیل همچنین به حداقل رساندن خسارات نامطلوب آن در زمینه های سلامت انسان، محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی سامانه های هشدار سیل در گیلان

ضرورت راه اندازی سامانه های هشدار سیل در گیلان