مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-19پزشكي

دستمزدم از تعویض روغنی کمتر است


حوالی خیابان ولیعصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، تنها مرکز پیوند قلب اطفال ایران و بزرگ ترین مرکز درمانی عمل ها و جراحی های بیماری های مادرزادی قلب و بیماری های قلب اطفال جاخوش کرده و هر روز میزبان کودکانی است که دست در دست والدین شان به امید برگشت به زندگی .

- حوالی خیابان ولیعصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، تنها مرکز پیوند قلب اطفال ایران و بزرگ ترین مرکز درمانی عمل ها و جراحی های بیماری های مادرزادی قلب و بیماری های قلب اطفال جاخوش کرده و هر روز میزبان کودکانی است که دست در دست والدین شان به امید برگشت به زندگی عادی پا به این مرکز می گذارند؛ کودکانی که گاهی برای یک عمل ساده قلب 3سال منتظر می مانند و تنها برخی شان با هشدار خطر زندگی کوتاه مدت شانس جراحی زودهنگام را پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: اما این همه ماجرا نیست و در مرکز قلب شهید رجایی، داستان عجیب دیگری هم وجود دارد؛ بیمارستانی که در دوران کرونا رکورددار پیوند قلب در کل جهان بوده به دلیل کمبود پزشکان فوق تخصص این حوزه محدودیت هایی را تجربه می کند.

داستان عجیب این محدودیت ها را دکتر مازیار غلامپور دهکی، فوق تخصص جراحی قلب و رییس بخش جراحی بیماری های مادرزادی قلب در بیمارستان شهیدرجایی به همشهری تعریف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزدم از تعویض روغنی کمتر است

دستمزدم از تعویض روغنی کمتر است