مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-12پزشكي

کشف 220 قوطی شیر خشک قاچاق و غیرمجاز در شهر شیراز


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف 220 قوطی از انواع شیر خشک خارجی و قاچاق در شهر شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف 220 قوطی از انواع شیر خشک خارجی و قاچاق در شهر شیراز خبر داد.

محمدجواد راعی امروز، 21 آذرماه با اشاره به تداوم اجرای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در استان فارس گفت: در بازرسی سر سرزده و نامحسوس از یک واحد صنفی خرازی، 220 عدد از انواع قوطی شیر خشک خارجی در بسته های بزرگ یک، دو و سه کیلویی، به حجم بیش از 500 کیلوگرم در بلوار معالی آباد شیراز کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: در این واحد صنفی مقدار زیادی دارو و مکمل های قاچاق و غیرمجاز نیز کشف و این واحد صنفی پلمپ و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

راعی، مکان تهیه شیر خشک را داروخانه ها عنوان کرد و گفت: شرکت های پخش با توجه به سهمیه بندی، شیر خشک را در داروخانه ها توزیع می کنند و هرگاه شیرخشک در مکانی غیر از داروخانه مشاهده شد، باید بررسی جدی در خصوص سلامت کالا انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی ویژه جهت نظارت بر عرضه و توزیع شیر خشک در استان به منظور کنترل بازار افزود: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 220 قوطی شیر خشک قاچاق و غیرمجاز در شهر شیراز

کشف 220 قوطی شیر خشک قاچاق و غیرمجاز در شهر شیراز