مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06بين الملل

زیر پوست یک تهدید


سال‎ها آمیختگی با وضعیت جنگی از رهبران مقاومت فلسطین مبارزان خبره ای ساخته است که در جنگ اخیر در پیش چشم صهیونیست ها در دل شبکه پیچیده تونل ها و خط مقدم جنگ حاضر می شوند و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی رژیم هم در شناسایی و هدف قرار دادن این رهبران ناکام مانده اند.

- سال‎ها آمیختگی با وضعیت جنگی از رهبران مقاومت فلسطین مبارزان خبره ای ساخته است که در جنگ اخیر در پیش چشم صهیونیست ها در دل شبکه پیچیده تونل ها و خط مقدم جنگ حاضر می شوند و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی رژیم هم در شناسایی و هدف قرار دادن این رهبران ناکام مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در یادداشتی نوشت: در حالی وارد شصت و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی می شویم که به گفته یونیسف بیمارستان های غزه به میدان جنگ تبدیل شده است.

در مقابل مقاومت هم بر حملات خود علیه مراکز نظامی صهیونیست ها شدت داده است.

در اولین دقایق بامداد شصتمین روز عملیات طوفان الاقصی، مقاومت فلسطین از نبرد سخت و تمام عیار رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیست در شمال و شرق شهر خان یونس خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی جنگ گردان های القسام نیز ویدیویی از درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم اسراییل در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پوست یک تهدید

زیر پوست یک تهدید