مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-30اقتصادي

استاندار تهران: مترو پرند با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود


مترو پرند با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی امروز با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در مورد بهره برداری از مترو پرند اظهار کرد: برای اجرای این پروژه شاهد تلاش های وصف ناپذیر همه همکاران و مسؤولان بودیم.

وی ادامه داد: متروی پرند از پروژه هایی بود که چند سالی طول کشیده، اما با تلاش جوانان کشور، امروز(پنجشنبه 9 آذر 1402) با حضور رییس جمهور شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

استاندار تهران عنوان کرد: مترو پرند به طول 50 کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام به فاصله 30 کیلومتر و 20 کیلومتر از فرودگاه امام تا شهر پرند، نقطه عطفی است برای دسترسی شهروندان از تهران به پرند و برعکس است که روزانه بین 13 تا 15 هزار نفر قابلیت جابجایی دارد .

فخاری سپس گفت: مترو از وسایل مطمئن و ایمن برای تکمیل چرخه حمل و نقل در غرب تهران به مرکز تهران است، این موضوع با همت و تلاش متخصصان داخلی و قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء و کمک های دولت محقق شد.

وی تاکید کرد: حدود 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت تا این پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد و از مشخصه های بسیار مهم این پروژه سرعت، دقت و طراحی خوبی است که توسط همکاران در قرار سازندگی انجام شد که این خطوط به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مترو پرند با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود

استاندار تهران: مترو پرند با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود