مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-04سياسي

دستگاه های اجرایی استان اردبیل موظف به معرفی مشاور در امور معلولان هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل دستگاه های اجرایی استان را موظف به معرفی مشاور خود در امور معلولان به استانداری دانست و بر اجرای درست قانون 3درصد سهمیه استخدام ویژه افراد دارای معلولیت تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل دستگاه های اجرایی استان را موظف به معرفی مشاور خود در امور معلولان به استانداری دانست و بر اجرای درست قانون 3درصد سهمیه استخدام ویژه افراد دارای معلولیت تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در همایش گرامی داشت روز جهانی معلولان در اداره کل بهزیستی استان گفت: دستگاه های اجرایی استان اردبیل موظف به معرفی مشاور خود در امور معلولان به استانداری هستند و قانون 3درصد سهمیه استخدام ویژه افراد دارای معلولیت نیز باید به درستی اجرا شود.

وی افزود: با برگزاری نشست های متعدد در استانداری اردبیل برای مناسب سازی اماکن عمومی با وضعیت جسمی معلولان، در این زمینه تلاش ها در جریان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید در جامعه احترام به معلولان نسبت به ترحم به آنان اولویت داشته باشد، ادامه داد: 99درصد وجود انسان، فراتر از جسم است و یک درصد که جسم را شامل می شود، بار زحمت بقیه وجود آدمی را به دوش می کشد و با این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان اردبیل موظف به معرفی مشاور در امور معلولان هستند

دستگاه های اجرایی استان اردبیل موظف به معرفی مشاور در امور معلولان هستند