مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-21اقتصادي

رییس جمهور: اجازه نمی دهیم جزیره آشوراده به دلیل عدم توجه تبدیل به تهدید شود


رییس جمهور با بیان اینکه جزیره آشوراده نعمت و ظرفیتی است که می تواند به نحو شایسته ای از آن بهره برداری کرد، افزود: اجازه نمی دهیم فرصت بی بدیل جزیره آشوراده به دلیل عدم توجه و نرسیدن تبدیل به تهدید شود.

- رییس جمهور با بیان اینکه جزیره آشوراده نعمت و ظرفیتی است که می تواند به نحو شایسته ای از آن بهره برداری کرد، افزود: اجازه نمی دهیم فرصت بی بدیل جزیره آشوراده به دلیل عدم توجه و نرسیدن تبدیل به تهدید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، امروز (پنجشنبه) 30 آذرماه 1402 در جریان افتتاح فاز اول پروژه علاج بخشی و احیای خلیج گرگان و صدور دستور آغاز اجرای طرح گردشگری آشوراده به عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه با شرایطی که طی 20 سال اخیر با خشک شدن برای خلیج گرگان ایجاد شده بود، همه نگران بودند و این نعمت طبیعی در حال نابود شدن قرار داشت.

وی با بیان اینکه مسأله خلیج گرگان مطالبه مهم مردم محلی، نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری های استاندار گلستان بود و همه از وضعیتی را که برای آن به وجود آمده بود، گله مند بودند، ادامه داد: بی شک خلیج گرگان دارای وضعیت بی نظیری برای گردشگری و محیط زیست بوده و خشک شدن آن و گرد و غبار ناشی از این موضوع مردم را اذیت و زندگی را برای آنها مشکل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: اجازه نمی دهیم جزیره آشوراده به دلیل عدم توجه تبدیل به تهدید شود

رییس جمهور: اجازه نمی دهیم جزیره آشوراده به دلیل عدم توجه تبدیل به تهدید شود