مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-18ورزشي

دو بانوی تنیسور مازندرانی راهی عمان می شوند


رییس هیأت تنیس مازندران با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی 12 سال دختران در استان قم برگزار شد، گفت: احتمالا دو مازندرانی با نام هانا شعبانپور و گلسا رحیمیان که به فینال راه پیدا کردند، - امیر دریایی رییس هیأت تنیس استان مازندران در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه سه کشور در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اهمیت آموزش و اولویت هیات در خصوص مباحث آموزشی گفت و اظهار کرد: دوره کلاس داوری درجه سه تنیس به میزبانی هیات تنیس استان مازندران و شهرستان بابل از 23 آذر در شهرستان بابل آغاز شد و اکنون به پایان رسید.

وی گفت: این کلاس مختص استان های منطقه سه کشور که شامل استان های گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و رضوی می باشد که با حضور 84 ورزشکار که در تاریخ کلاس های داوری مازندران بی سابقه بود با رایزنی هایی که با رییس فدراسیون انجام دادیم این کلاس برگزار شد.

رییس هیأت تنیس  مازندران ادامه داد: این کلاس قرار بود با 45 نفر برگزار شود که با رایزنی های صورت گرفته توانستیم 84 نفر را برای این کلاس داشته باشیم.

وی از اساتید نامدار این دوره گفت و اظهار کرد: مدرس دوره آقای سینا ابراهیمیان بود، مدیر دوره آقای الوند نامجو و آقای آرمان براری در این کلاس حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بانوی تنیسور مازندرانی راهی عمان می شوند

دو بانوی تنیسور مازندرانی راهی عمان می شوند