مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-20اقتصادي

برداشت 10 هزار تن نارنج از باغات گلستان


مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه میانگین عملکرد نارنج گلستان 20 تُن در هکتار است، گفت: پیش بینی می شود 10 هزار تن نارنج در گلستان برداشت شود.

- ایسنا/گلستان مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه میانگین عملکرد نارنج گلستان 20 تُن در هکتار است، گفت: پیش بینی می شود 10 هزار تن نارنج در گلستان برداشت شود.

نویدضا فراهانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه باغ متمرکز نارنج در گلستان وجود ندارد، اظهار کرد: درخت های نارنج معمولا در حاشیه باغ های مرکبات استان و یا در حاشیه معابر شهری و خیابان ها وجود دارد که در مجموع به حدود 50 هکتار می رسد.

او با بیان اینکه امسال میانگین عملکرد نارنج در استان گلستان تقریبا در هر هکتار 20 تن است، افزود: پیش بینی می شود امسال، 10 هزار تن محصول نارنج در استان برداشت شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: عمده این محصول پس از آبگیری به صورت خانگی یا نیمه صنعتی، در داخل استان مصرف می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در مناطق مختلف استان باغ های مرکبات وجود دارد، اما عمده آن در شهرستان های بندرگز، کردکوی و گرگان است.

وی با اشاره به اینکه سطح باغ های مرکبات استان گلستان به هفت هزار هکتار می رسد، گفت: مردم باید نسبت به برداشت به موقع و به صورت کامل مرکبات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 10 هزار تن نارنج از باغات گلستان

برداشت 10 هزار تن نارنج از باغات گلستان