مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-24سياسي

استکبارستیزی بزرگترین درس ایام فاطمیه است


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه استکبارستیزی بزرگترین درس ایام فاطمیه است، گفت: نباید عده ای امروز نسبت به وقایع اتفاق افتاده در جهان اسلام بی تفاوت باشند بلکه همه باید در وسط میدان و بسیجی باشیم.

- حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) با اشاره به آغاز دهه اول فاطمیه اظهار کرد: باید با فرهنگ فاطمی که همان فرهنگ نبوی، ولایی، توحیدی و قرآن است، آشنا شویم و خودمان را در برابر فرهنگ منحط غربی و دنیاپرستی بیمه کنیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 افزود: دغدغه بسیجیان تعالی، پیشرفت و آبادانی کشور است و این عزیزان همیشه در میدان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: بسیجی واقعی امامین انقلاب هستند چرا که خودشان را وقف و ذوب اسلام کردند و دغدغه ای جز پیشرفت و تعالی کشور و ترویج اسلام نداشته اند.

وی همچنین با اشاره به اجرای آتش بس موقت بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از امروز گفت: امیدواریم این آتش بس ادامه یابد؛ حدود 50 روز از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و حقیقتا این حماسه بزرگ، دستاوردهای خوبی داشت و صهیونیست ها که در مقابله با رزمندگان اسلام عاجز شدند مردم مظلوم غزه را مورد هدف حملات جنایتکارانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی بزرگترین درس ایام فاطمیه است

استکبارستیزی بزرگترین درس ایام فاطمیه است