مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-09سياسي

یادواره شهید سرلشکر خلبان «خورشید» فردوس برگزار شد


یادواره شهید سرلشکرخلبان »غلامرضا خورشید» و 26 شهید ارتش درفردوس برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، یادواره شهید سرلشکرخلبان غلامرضا خورشیدی و 26 شهید آجا در این شهرستان که باحضورجمع زیادی از اقشارمختلف مردم، خاندان معظم شاهد و به ویژه خانواده های شهدای ارتش، خانواده شهید خورشیدی و فرماندهان نظامی وانتظامی و مسوولان محلی در هیئت ابوالفضلی فردوس برگزارشد.

امیر سرتیپ جلیل شاطری، ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در مراسم  طی سخنانی اظهارکرد: امروز ما قدرت بین المللی هستیم و تمام قاره ها جهان را درنوردیده ایم.

وی اقدام مردم و مسوولان شهرستان فردوس را به خاطر ادای احترام به رزمندگان و شهیدانی که اقتدار ما مرهون آنها است تحسین کرد وگفت: من یک سرباز کوچک از نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و فرزندانقلاب اسلامی و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و تحت فرماندهی ولایت مطلقه فقیه رهبرمعظم انقلاب و دست آموخته افسرانی هستم که با دست خالی به جنگ با دشمن رفتند.

وی افزود: یک روزی ارتش ایران فقط کارش در ارتفاعات زاگرس به عنوان یک خط مقدم پدافندی برای جلوگیری ازنفوذ اتحاد جماهیر شوروی بود و در گذشته های نه چندان دور ما وابستگی لجستیکی، تاکتیکی، عملیاتی، آموزشی و تسلیحاتی به غرب داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید سرلشکر خلبان «خورشید» فردوس برگزار شد

یادواره شهید سرلشکر خلبان «خورشید» فردوس برگزار شد