مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-09فرهنگي

ثبت رویداد جشنواره انار بادرود در تقویم گردشگری کشور


مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی بادرود با اشاره به شناسنامه دار کردن جشنواره گردشگری انار ، از ثبت رویداد جشنواره انار بادرود در تقویم رویدادهای گردشگری ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، پانزدهمین جشنواره انار بادرود به منظور بهره مندی خانواده ها از برنامه های فرهنگی، هنری در فضایی بانشاط، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار در بادرود برگزار شد.

این جشنواره در بخش های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان ها و صنایع دستی اقوام برای آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران برگزار شد و موردتوجه گردشگران قرار گرفت.

برای دستیابی به نتایج و دستاوردهای این جشنواره به سراغ مسؤولان مرتبط و اهالی بادرود رفتیم، روح الله احمدی، مسؤول میراث فرهنگی بادرود در این زمینه اظهار کرد: معرفی و اطلاع رسانی و شناساندن ظرفیت های و پتانسیل های بالقوه بخش امامزاده به مسافران و گردشگران در ایام برگزاری جشنواره و شناسنامه دار کردن جشنواره گردشگری انار و ثبت در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ازجمله دستاوردهای پانزدهمین جشنواره انار بادرود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رویداد جشنواره انار بادرود در تقویم گردشگری کشور

ثبت رویداد جشنواره انار بادرود در تقویم گردشگری کشور