مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11اقتصادي

توضیحی درباره ایمن سازی برق بازار وکیل


به دنبال انتشار گزارش و تصاویری از وضعیت بازار وکیل جنوبی در شیراز و نقدی که به وضعیت سیم کشی این بازار شده بود، شرکت توزیع نیروی برق شیراز دراین باره توضیحاتی داد و تاکید کرد که پروژه ایمن سازی شبکه برق بازار وکیل سال 1398 به بهره برداری رسیده است.

- به دنبال انتشار گزارش و تصاویری از وضعیت بازار وکیل جنوبی در شیراز و نقدی که به وضعیت سیم کشی این بازار شده بود، شرکت توزیع نیروی برق شیراز دراین باره توضیحاتی داد و تاکید کرد که پروژه ایمن سازی شبکه برق بازار وکیل سال 1398 به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار تصاویری از وضعیت این بازار خبر داد که شرکت توزیع نیروی برق شیراز پیرو انتشار این گزارش درباره وضعیت ایمن سازی شبکه برق بازار وکیل توضیحاتی داده است.

در متن توضیحات شبکه توزیع برق شیراز آمده است: وقوع حریق در آبان سال گذشته، توسط همین خبرگزاری و دیگر رسانه ها، پوشش خبری لازم و کامل داده و توضیحات متقنی پیرامون آن مطرح شد؛ این حادثه هیچ ارتباطی با برق و شبکه عمومی برق رسانی نداشته است.

در خصوص طرح موضوع وجود نقص در سیستم ایمنی بازار وکیل و مرتبط کردن آن با شبکه توزیع برق، ضمن این گلایه که پیرامون موضوع نظر متخصصان و دستگاه های مسئول، اخذ و منعکس نشده است، به استحضار می رساند که براساس اخبار و گزارش های منعکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره ایمن سازی برق بازار وکیل

توضیحی درباره ایمن سازی برق بازار وکیل