مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-06بين الملل

ترامپ: در روز اول ریاست جمهوری «دیکتاتور» می شوم


رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی جدید عنوان کرده است، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، تنها در روز اول ریاست جمهوری خود به فردی دیکتاتور تبدیل می شود و از مخالفان سیاسی اش انتقام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ ، پس از هشدارهای مطرح شده از سوی دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان مبنی بر اینکه در صورت پیروزی وی در انتخابات سال 2024، آمریکا در خطر حکومت توسط یک فرد دیکتاتور قرار می گیرد، عنوان کرد تنها در روز اول ریاست جمهوری خود فردی دیکتاتور خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز اظهارات ترامپ در پاسخ به این سوال از وی مطرح شد که آیا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و ورود مجدد به کاخ سفید از قدرتش برای انتقام گرفتن از مخالفان سیاسی خود سو استفاده می کند یا خیر.

ترامپ به صراحت عنوان کرد: تنها در روز اول این اقدام را انجام می دهم.

وی در توضیح بیشتر در مورد پاسخ به این سوال عنوان کرد در روز اول از اختیارات ریاست جمهوری خود برای بستن مرز جنوبی آمریکا با مکزیک و توسعه استخراج و حفاری نفت استفاده خواهد کرد.

ترامپ که به دنبال پیروزی در دومین دوره از رقابت های ریاست جمهوری در آمریکا و ورود مجدد به کاخ سفید است در جریان رقابت های انتخاباتی خود با رقیب اصلی اش یعنی جو بایدن، رییس جمهور دموکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: در روز اول ریاست جمهوری «دیکتاتور» می شوم

ترامپ: در روز اول ریاست جمهوری «دیکتاتور» می شوم