مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-07اقتصادي

اعطای زمین به مهاجران معکوس روستایی


رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در راستای طرح حمایت از کسانی که مهاجرت معکوس به روستا داشته باشند، بعد از ثبت درخواست در سامانه نهضت ملی مسکن یک قطعه زمین در آن روستا به او واگذار می شود.

- رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، ضمن اشاره به این موضوع که کار پروژه مسکن ملی یک پروژه عظیم و بزرگی است که به تنهایی دولت از پس همه ی تقاضاها برنمی آید، اظهار کرد: در فازهای جدید ساخت مسکن بخشی از ساخت را به خود مردم واگذار کردیم.

وی افزود: با مشورت و صلاحدید استاندار کرمانشاه در فازهای جدید طبقات کاهش داده شده است و حداکثر طبقات در مسکن ملی سه طبقه خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به تعداد واحدهای ساخته شده اشاره کرد و گفت: در گام جدید ساخت مسکن، متقاضیان در گروه های 6، 2 و 1 خانواری تقسیم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه انتخاب این که با چه کسی هم گروه می شوند می تواند به انتخاب خود افراد باشد ادامه داد: در گروه های 6 نفری تا مرحله اسکلت و اتمام سفت کاری نما را انجام می دهیم و مراحل بعد ساخت را به خود افراد واگذار می کنیم.

الماسی در خصوص واگذاری اختیار به متقاضیان برای انتخاب همسایگان خود گفت: این کار باعث می شود که متقاضیان بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای زمین به مهاجران معکوس روستایی

اعطای زمین به مهاجران معکوس روستایی