مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-15سياسي

کمبود شیر خشک در استان بوشهر باعث گله مندی مردم شده است


کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و شهرستان دشتستان باعث گله مندی مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان باعث گلایه مندی  مردم شده است؛ متاسفانه فروش شیر خشک با کدملی هم در این امر بی اثر بود! امام جمعه برازجان افزود: در راستای قانون جوانی جمعیت، نیاز به پیگیری های بیشتر و سریع تر برای افزایش و دریافت سهمیه شیر خشک برای استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان است، ضمن آن که کمبود شیر خشک به علاوه افزایش قیمت آن، مواردی نیستند که با قانون جوانی جمعیت همخوانی داشته باشند.

مصلح بیان کرد : با وجودی که خرید شیر خشک از 20 مهرماه امسال بر اساس کد ملی و تاریخ تولد نوزاد است، اما با وجود تمهیدات در تامین نیاز بازار، اتفاق خاصی نیفتاده و همچنان در داروخانه های استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان شیر خشک یافت نمی شود، لذا مسؤولان برای حل معضل شیر خشک چاره اندیشی کنند، مردم هنوز گلایه مند هستند.

امام جمعه برازجان گفت: آمریکا تاکنون 40 بار از حق وتو به نفع رژیم غاصب استفاده کرده است؛ قانون وتو مصداق بارز قانون جنگل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شیر خشک در استان بوشهر باعث گله مندی مردم شده است

کمبود شیر خشک در استان بوشهر باعث گله مندی مردم شده است