مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-22حوادث

توقیف محموله 40 میلیاردی قرص های قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از 8 میلیون عدد قرص قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در عملیات پلیس دلیجان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از 8 میلیون عدد قرص قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در عملیات پلیس دلیجان خبر داد.

سردار هادی رفیعی کیا در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: در عملیات مأموران پلیس آگاهی دلیجان خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن تعداد 8 میلیون و 400 هزار عدد قرص خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان 40 میلیارد ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سردار رفیعی کیا در پایان ضمن تأکید بر اینکه قاچاق یکی از پدیده هایی است که به شدت اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می دهد، گفت: پلیس همواره با جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، برخورد خواهد کرد و از طریق سامانه تلفنی 110 آماده دریافت گزارش شهروندان در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 40 میلیاردی قرص های قاچاق در دلیجان

توقیف محموله 40 میلیاردی قرص های قاچاق در دلیجان