مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-13سياسي

استاندارد ناظر بر بازار شب یلدا


در جهت حمایت از حقوق شهروندان به مدت 10 روز بر بازار شب یلدا نظارت کامل داریم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در جهت حمایت از حقوق شهروندان به مدت 10 روز بر بازار شب یلدا نظارت کامل داریم.

وحید والی زاده مرادی امروز 22 در جلسه ای که با حضور معاون دادستان استان، نماینده اداره کل صمت استان، نماینده فرمانداری خرم آباد و نمایندگان اتاق اصناف و کارشناسان مربوطه در محل سالن کنفرانس اداره کل استاندارد استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب یلدا و برپایی آیین سنتی و ملّی در سطح استان از 20 آذر به مدت 10 روز طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در بازار با همکاری بازرسان استاندارد، صمت و تعزیرات در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش در شیرینی فروشی ها، مراکز خرید، فروشگاه ها و میادین میوه و تره بار برای جلوگیری از هرگونه کم فروشی به صورت ویژه انجام می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 12 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد است و به طبع این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد ناظر بر بازار شب یلدا

استاندارد ناظر بر بازار شب یلدا