مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-15سياسي

رویداد «توان» در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان برگزار شد


رویداد هم افزایی مردم و مسوولان در مسیر پیشرفت و آبادانی گلستان (توان) در آستانه سفر دور دوم رییس جمهور به این استان پنجشنبه آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روح الله گیلانی دبیر این رویداد در آغاز به کار این گردهمایی گفت: این رویداد در هفت کمیسیون شامل فرهنگی اجتماعی، عمرانی و زیربنایی و اقتصاد و کارآفرینی، صنایع، منطقه ویژه گمیشان، مسایل کم آبی کشاورزی و حاشیه نشینی شهر گرگان برگزار می شود.

روح الله گیلانی اظهار کرد: مسایل و مشکلات و ظرفیت های گلستان در هر یک از کمیسیون ها با حضور فعالان مردمی و مسوولان مرتبط طرح و جمع بندی و به عنوان مصوبات از طریق شورای عالی جهادسازندگی قبل از سفر دولت سیزدهم به استانداری ابلاغ و رونوشت آن از به دفتر رییس جمهور و معاونت رییس جمهور ارسال می شود.

وی ادامه داد: رویداد توان به عنوان نخستین طرح شورای عالی جهادسازندگی و از سفر دور دوم دولت سیزدهم فعال شده و این طرح تاکنون در سه استان البرز، کردستان و فارس برگزار شده است.

رویداد توان به همت شورای عالی جهاد سازندگی در آستانه سفر رییس جمهور محترم با هدف تسهیل گری در جلب مشارکت های مردمی، بهره مندی از تجارب و دانش گروه های مردمی در مواجه و حل مسائل، ایده پردازی و طراحی راهکارهای مردم پایه و امکان سنجی واگذاری حل مسائل به گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «توان» در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان برگزار شد

رویداد «توان» در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان برگزار شد