مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-18اجتماعي

بیش از 60درصد کودکان کار دارای خانواده هستند


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مازندران گفت: در بررسی وضعیت خانوادگی کودکان کار مشخص شد 64 درصد کودکان در سال 1401 و 63 درصد کودکان در سال جاری دارای خانواده بوده و با پدر و مادرشان زندگی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نامش که به میان می آید با خودش حرف های زیادی دارد، کودک و کار دو دنیایی که با هم همخوانی ندارند.

کودک باید به دنیای بازی تعلق دارد نه کار، اما برخی از کودکان آن روی سکه زندگی را تجربه می کنند، تقدیری متفاوت.

وقتی سر حرف درباره کودک کار به میان می آید، سوال و جواب یکی است واقعا چرا دست هایی که برای بازی و سرگرمی هستند، در بازی زندگی پیر شوند.

زیر پوست شهرها کودکانی هستند که متفاوت از سایر کودکان و خواب های رنگی رنگی شان، درد و غم نان و آرامش حداقلی که سهم شان است دارند، اما.

شاید تصور بر این باشد علت این همه مسائل و درد پیری در اوج کودکی نداشتن یا فقدان پدر و مادر باشد ولی غم شان این است باوجود دارا بودن این دو نعمت کودک کار شد.

*فعالیت 3مرکز برای کودکان کار در مازندران در زمینه ساماندهی کودکان کار اقدامات مختلفی توسط بهزیستی مازندران صورت می گیرد که در همین خصوص  وحید حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: به منظور ساماندهی کودکان کار و خیابانی در حال حاضر سه مرکز اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60درصد کودکان کار دارای خانواده هستند

بیش از 60درصد کودکان کار دارای خانواده هستند