مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-08سياسي

باید با مفسدان واردات چای از هر گروه و جریانی بدون اغماض برخورد شود


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در مبارزه با مفاسد پیشگام بوده و انتظار می رود قوه قضاییه نیز برخورد قاطعانه و جدی با مفسدان داشته باشد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم اعلام کند.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در مبارزه با مفاسد پیشگام بوده و انتظار می رود قوه قضاییه نیز برخورد قاطعانه و جدی با مفسدان داشته باشد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم اعلام کند.

حسین رییسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کشف پرونده فساد در واردات چای و ورود به موقع دولت به این موضوع بیان کرد: مردم توقع دارند همان طوری که رییس جمهور بارها تاکید داشتند، اولین مدعی برای برخورد با فساد خود دولت باشد.

انتظار این است دستگاه های اجرایی به محض اینکه جایی شرایط برای سوءاستفاده و فساد فراهم است، ورود کرده و با آن برخورد کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با زمینه های فساد و گلوگاه هایی که ممکن است منجر به ایجاد فساد در جامعه شود، به شکل اصولی برخورد شود و باید فرآیندها و امضاهای طلایی اصلاح شود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقرار دولت الکترونیک می تواند تا حدود زیادی زمینه ایجاد فساد را از بین ببرد، تصریح کرد: از سوی دیگر برخورد دستگاه قضایی نیز باید قاطعانه و جدی باشد و این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با مفسدان واردات چای از هر گروه و جریانی بدون اغماض برخورد شود

باید با مفسدان واردات چای از هر گروه و جریانی بدون اغماض برخورد شود