مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-05سياسي

67درصد گردش مالی شرکتهای خوزستان خارج از استان است


67درصد گردش مالی شرکتهای استان خارج از استان و مرکز است در صورتی که اگر در استان بماند اشتغال زایی خوبی ایجاد خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان عصر امروز در  نشست شورای اداری خوزستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، در رابطه با سه طرح آب رسانی غدیر، کوثر و فدک اظهار کرد: طرح آبرسانی فدک از دریاچه سد کارون آغاز و تا ایذه ادامه دارد و در صورت تکمیل  33 کیلومتر باقی مانده شهرهای ایذه و نفت سفید و.

از نعمت آب شرب بهرمنده می شوند.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام این طرح ها به پایداری آب می رسیم، افزود: از طرح آبرسانی کوثر نیز 12 درصد دیگر باقی مانده است که در صورت تکمیل آب را به شهرهای هندیجان، امیدیه، رامشیر و.

می رساند.

استاندار خوزستان یادآور شد: بنا به دلایل مختلف بیشتر پروژه های خوزستان ملی است.

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه ها به ویژه رودخانه اروند بسیار حائز اهمیت که امیدوار هستیم  برای حل این مساله با کشور عراق به توافق برسیم.

حسینی محراب گفت: درخواست بخش خصوصی بالا بردن سهیمه استان برای صنایع دستی است که تا کنون 30 درصد آن محقق شده و امیدوار هستیم مابقی خوراک مورد نیاز کارگاه ها را تامین کنیم وی تصریح کرد: در بحث رهاسازی آب از پشت سدها برای اینکه آب در سمت روستاها پیش روی نکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67درصد گردش مالی شرکتهای خوزستان خارج از استان است

67درصد گردش مالی شرکتهای خوزستان خارج از استان است