مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-11سياسي

از افزایش 4 برابری ظرفیت پارکینگ تا تامین پایدار زیرساخت های گلزار شهدای کرمان


امروز 19 آذرماه مدیران خبرگزاری های استان با همراهی فرماندار کرمان از روند کارهای مربوط به کمیته عمرانی و ایمنی ستاد سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجموعه پردیسان قائم و گلزار شهدای کرمان بازدید کردند.

- ایسنا/کرمان امروز 19 آذرماه مدیران خبرگزاری های استان با همراهی فرماندار کرمان از روند کارهای مربوط به کمیته عمرانی و ایمنی ستاد سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجموعه پردیسان قائم و گلزار شهدای کرمان بازدید کردند.

در این بازدید که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت صورت گرفت، اصحاب رسانه از روند احداث پارکینگ، نصب پست های برق، مخزن ذخیره آب، احداث سرویس های بهداشتی، اقدامات زیربنایی و .

بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی فرماندار کرمان در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه زیرساخت های مدنظر در گلزار شهدا و مجموعه پردیسان قائم از دو ماه قبل لیست شده و کار در حال اجراست.

وی با اشاره به پیش بینی های لازم در زمینه ایمنی و از جمله آتش نشانی بیان کرد: 18 شیر هیدرات در مجموعه پردیسان قائم کرمان نصب شده تا در مواقع آتش سوزی و تا رسیدن آتش نشانی، مورد استفاده قرار بگیرد و در مجموع همه مسائل ایمنی گلزار شهدا نیز احصا و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش 4 برابری ظرفیت پارکینگ تا تامین پایدار زیرساخت های گلزار شهدای کرمان

از افزایش 4 برابری ظرفیت پارکینگ تا تامین پایدار زیرساخت های گلزار شهدای کرمان