مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24سياسي

دو رزمایش دریایی منطقه ای با حضور نداجا برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: دریای خزر دریای صلح و دوستی است و آنچه که امروز به عنوان ناوشکن جمهوری اسلامی دیلمان قرار است در دریای شمال الحاق شود .

- فرمانده نداجا گفت: در دریای جنوب دو رزمایش در دستورکار داریم؛ یک رزمایش امداد و نجات با کشور عمان که از کشور های دیگر هم دعوت شده و یک رزمایش امنیت پایدار که امسال کشور های بیشتری از قاره های مختلف به عنوان یگان عمل کننده و ناظر حضور خواهند یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: دریای خزر دریای صلح و دوستی است و آنچه که امروز به عنوان ناوشکن جمهوری اسلامی دیلمان قرار است در دریای شمال الحاق شود دو محور اصلی دارد محور اول بحث تامین امنیت کشتیرانی است، چون دریای خزر شرایط خاص خودش را دارد و برای همین باید شناوری مناسب با محیط دریا که بتوانند همیشه در صحنه حضور داشته باشد.

وی افزود: در کنار این، چون تمامی مراکز آموزشی نیروی دریایی در شمال کشور هستند، می بایست یک شناور برای ارتقا مهارت دانشجویان در دریای خبر حضور می یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رزمایش دریایی منطقه ای با حضور نداجا برگزار می شود

دو رزمایش دریایی منطقه ای با حضور نداجا برگزار می شود