مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-11اقتصادي

جریمه پنج میلیاردی ریالی نانوایی محتکر در ارومیه


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده احتکار آرد یارانه ای یک نانوایی در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده احتکار 152 کیسه آرد یارانه ای یکی از نانوایی متخلف در باغ شخصی خبر داد.

  وی اظهار داشت : پرونده تخلف یکی از نانوایی ها برای احتکار 152 کیسه آرد یارانه ای به ارزش 898 میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی متهم را به پرداخت سه میلیارد و 143 میلیون ریال معادل پنج برابر 70درصد ارزش کالای احتکاری جریمه نقدی، محکوم کرد.

 نجف زاده گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد نانوایی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه پنج میلیاردی ریالی نانوایی محتکر در ارومیه

جریمه پنج میلیاردی ریالی نانوایی محتکر در ارومیه