مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-02سياسي

پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی ارتش در حوزه بدون سرنشین ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح نمایشگاه دستاورد های علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: - فرمانده کل ارتش گفت: باید شاهد پیشرفت های چشمگیر تری از نیروی دریایی ارتش باشیم تا نیروی دریایی در شأن مردم ایران داشته باشیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح نمایشگاه دستاورد های علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم برای همه نعمت هایی که به ما عطا فرمودند به ویژه برخورداری از هم رزمان پای کار و خلاق که امروز بسیاری از تجهیزات که روزی برای ما آرزو بود را با کار شبانه روزی تولید کرده اند.

وی ادامه داد: دست یابی به بسیاری از تجهیزات و پیشرفت های مد نظر فرماندهی معظم کل قوا یک روز برای ما آرزو بود، اما امروز به برکت پیروی از ولایت فقیه و عمل به فرمایشات ایشان به دستاورد های چشمگیری رسیده ایم.

فرمانده کل ارتش گفت: وقتی به سیاست ها و راهبرد های دفاعی کشور نگاه می کنیم به نیاز هایی می رسیم، اما خوشبختانه در حوزه بدون سرنشین ها در نیروی دریایی کار های بسیار ارزشمندی رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی ارتش در حوزه بدون سرنشین ها

پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی ارتش در حوزه بدون سرنشین ها