مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-23ورزشي

استعفا با بی رحمی یک استقلالی به همبازی قدیمی در گچساران!


پیروز قربانی سرمربی جوان و استقلالی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار این تیم توانست بر پارس جم جنوبی غلبه کند تیمی که مربیگری آن بر عهده یک استقلالی دیگر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته خوشی را سپری کرد.

تیم نفت و گاز گچساران که در دو هفته اول در قامت یک مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در میدان حاضر شده بود روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

شاید بدترین روز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شیراز بود آنجا که در دقیقه 96 از تیم فوتبال فجر سپاسی روی یک غفلت شکست خورد.

هر چند تیم فوتبال نفت و گاز روزهای بدی را نیز سپری کرد اما در ادامه یکی از روزهای خوب این تیم غلبه بر تیم مدعی امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور یعنی خیبر خرم آباد بود که توانست سد راهی برای موفقیت های این تیم در لیگ امسال باشد.

البته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تساوی های نه چندان دلچسبی هم در این مسابقات داشت اما پیروزی اخیر 4 بر صفر و پرگل تیم نفت بر پارس جم جنوبی موجب شد تا دوباره هواداران پرشور گچسارانی به این تیم برای موفقیت های بیشتر امیدوار شوند.

پیروز قربانی سرمربی جوان و استقلالی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار این تیم توانست بر پارس جم جنوبی غلبه کند تیمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا با بی رحمی یک استقلالی به همبازی قدیمی در گچساران!

استعفا با بی رحمی یک استقلالی به همبازی قدیمی در گچساران!