مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-22ورزشي

وزیر ورزش: 180 قهرمان ورزشی ما به استخدام دستگاه های ورزشی درآمده اند


ما درخصوص ورزشکاران باید نسبت به حفظ آن ها و رفاه، معیشت و اشتغال این عزیزان توجه داشته باشیم، در این راستا، نسبت به ورزشکاران جانباز و توان یاب ما که اقدامات بسیار خوبی انجام شده و حدود 180 قهرمان ورزشی ما به استخدام دستگاه های ورزشی درآمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه، اول آذرماه) پیش از آغاز دیدار قهرمانان ورزشی بازی های آسیایی و پارا آسیایی با رهبر انقلاب در گفت وگوی تلویزیونی، گفت: امروز روز خوب و روز شادی برای جامعه ورزشی است که خدمت مقام معظم رهبری رسیدند.

این فرصتی است تا از بیانات و رهنمودهای ایشان استفاده کنند و آن را چراغ راه خود بدانند.

وی افزود: جمعی که امروز خدمت رهبر انقلاب حضور پیدا کردند، مدال آوران و قهرمانان هستند که طی یک سال گذشته توانستند در 36 رشته ورزشی بیش از 500 مدال را کسب کنند مخصوصاً مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو که اخیرا موفقیت آفرینی کردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران، سرمایه های جامعه ورزش ما هستند و وظیفه داریم در حوزه قهرمانی خدمات ویژه به این عزیزان بدهیم، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره می فرمایند ورزش قهرمانی قله است، زحمت کشیده می شود و ورزشکار ما به قله می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: 180 قهرمان ورزشی ما به استخدام دستگاه های ورزشی درآمده اند

وزیر ورزش: 180 قهرمان ورزشی ما به استخدام دستگاه های ورزشی درآمده اند