مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11اجتماعي

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان


آخرین دستاوردها و فعالیت جهاد دانشگاهی استان سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان به نمایش گذاشته شد.

- ایسنا/سمنان آخرین دستاوردها و فعالیت جهاد دانشگاهی استان سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان به نمایش گذاشته شد.

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در مرکز استان افتتاح شد و آخرین دستاوردها و فعالیت های جهاد دانشگاهی استان در حوزه پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که صبح امروز (20 آذر ماه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و جمعی از مسوولان افتتاح شد، بیش از 50 غرفه از دستاوردهای پژوهشی معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، شرکت های فناور، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری استان سمنان در این نمایشگاه برپا شده است.

در غرفه جهاددانشگاهی استان سمنان نمونه اولیه 3 محصول فناورانه و دانش بنیان، شامل کود اروگانیک، مالچ معدنی و زئوتیمول(افزودنی خوراک دام) که در سالجاری توسط محققین و پژوهشگران جهاددانشگاهی سمنان تولید شده است به نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان