مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-06اقتصادي

توزیع میوه شب یلدا در 6 نقطه همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از توزیع میوه شب یلدا در 6 نقطه شهر خبر داد و گفت: غرفه ها در میدان امام(ره)، میدان باباطاهر، میدان شیرسنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر ظهر امروز در جلسه هماهنگی نطارت بر بازار شب یلدا در فرمانداری اظهار کرد: با پیگیری خوب اداره تعاون روستایی شهردهمدان و همکاری شهرداری میوه تنظیم بازاری شب یلدا در 6 نقطه شهر از تاریخ 27 آذرماه به مدت یک هفته توزیع خواهد شد.

  وی گفت: ایستگاه های توزیع میوه شب یلدا به منظور راحتی مردم در میدان امام(ره)، میدان باباطاهر، میدان شیرسنگی، محله نظربیگ، شهرک مدنی و میدان بعثت دایر خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: در ایام خاص همچون شب یلدا و نوروز و روزهای تعطیلات مصرف میوه و کالاهای اساسی خانواده ها افزایش می یابد که باید زمینه تامین مناسب آنها را مهیا کرد .

وی گفت: انار و سیب با قیمت مناسب و تنظیم بازار در این غرفه ها توزیع خواهد شد و سایر میوه های مورد نیاز براساس نیاز مردم غرفه ها عرضه می شود.

 ربانی مهر با بیان اینکه از دو ماه پیش برنامه ریزی در این زمینه انجام شده است بیان کرد: خوشبختانه مشکلی برای تامین میوه شب یلدا در شهر همدان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب یلدا در 6 نقطه همدان

توزیع میوه شب یلدا در 6 نقطه همدان