مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-29پزشكي

طرح های نیمه تمام مهدی شهر، درجزین و شهمیرزاد تکمیل می شود


طرح های نیمه تمام مهدی شهر، درجزین و شهمیرزاد با پیگیری های انجام شده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهمیرزاد که شهردار شهمیرزاد نیز در آن حضور داشت، مسائل و مشکلات شهر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

طرح جهش تولید مسکن، تکمیل پروژه نیمه تمام استخر شنای دانش آموزی، پیگیری مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد، تکمیل ساخت زمین چمن مصنوعی بزرگ به عنوان پروژه عمرانی از محل اعتبار نماینده از موضوعات این نشست بود.

در نشست نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با رییس و اعضای شورای شهر و شهردار مهدی شهر هم پروژه های عمرانی و توسعه ای شهر مهدی شهر مورد بررسی قرار گرفت و با دستگاه های ذی ربط پیگیری به عمل آمد.

تعیین تکلیف منطقه دربند، طرح جهش تولید مسکن، تعریض خیابان امام، تکمیل ساخت و تعمیر اماکن ورزشی به ویژه زمین چمن هاکی و ورزشگاه آزادی، ارتقای وضع خدمات بهداشتی و درمانی، ساخت مرکز بهداشت، پروژه پل بیمارستان مهدی شهر، کنارگذر مهدی شهر به شهمیرزاد به عنوان طرح پیشنهادی برای سفر دوم رییس جمهور ازجمله موضوعات این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه تمام مهدی شهر، درجزین و شهمیرزاد تکمیل می شود

طرح های نیمه تمام مهدی شهر، درجزین و شهمیرزاد تکمیل می شود