مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-20سياسي

امیر فخری: سومین نمایشگاه ایران ژئو دوم دی ماه افتتاح می شود


معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو، از 2 الی 5 دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی و سازمان های فعال در حوزه داده های جغرافیایی در این نمایشگاه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم مجید فخری معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح عصر امروز (چهارشنبه 29 آذرماه) در نشست خبری به مناسبت برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو در جمع خبرنگاران، گفت: این رویداد با ایده هم افزایی در کشور در سال 1400 با برخی از شرکت ها و دانشگاه ها شکل گرفت.

وی افزود: هدف از این نمایشگاه این است که تمامی دستگاه ها و مجموعه ها کرد هم آمده و یک گفتمانی را برای حل مسائل مختلف کشور با یکدیگر داشته باشند.

معاون وزیر دفاع ادامه داد: بسیاری از شما با اخبار مرتبط با سیل و زلزله و برخی از حوادث طبیعی دیگر آشنایی دارید، لذا شرکت ها و دانشگاه ها باید برای حل مشکلات کشور دست به دست یکدیگر بدهند.

امیر فخری اظهار کرد: برخی از سازمان ها با مسائلی از جمله بحث های زمین خواری ساخت و سازهای غیر مجاز مواجه اند لذا این راه حل های هوشمندانه می تواند در رفع این مشکلات نقش بسزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر فخری: سومین نمایشگاه ایران ژئو دوم دی ماه افتتاح می شود

امیر فخری: سومین نمایشگاه ایران ژئو دوم دی ماه افتتاح می شود