مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-02فرهنگي

بی اعتنایی کایه دوسینما به اسکورسیزی و نولان


مجله معتبر فرانسوی کایه دوسینما به رسم هرساله فیلم های برگزیده خود را انتخاب کرد که غیبت چهار فیلم مطرح بیش از بقیه به چشم می آید: «قاتلان ماه کامل» (مارتین اسکورسیزی)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالیکه تنها یک ماه تا پایان سال 2023 باقی مانده، وقت آن فرا رسیده که منتقدان و نشریات معتبر سینمایی، ده فیلم برگزیده خود را انتخاب کنند.

مجله قدیمی کایه دوسینما به عنوان نخستین نشریه، اقدام به انتشار برگزیدگان خود کرد؛ لیستی که جای خالی فیلم های مطرح آمریکایی همچون قاتلان ماه کامل و اپنهایمر در آن محسوس است.

خط قرمز بر روی این دو فیلم تنها چند ساعت پس از آن اتفاق افتاد که قدیمی ترین حلقه منتقدان در آمریکا جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را به ترتیب به فیلم های اسکورسیزی و نولان اهدا کردند.

منتقدان کایه اما در صدر فهرست خود فیلمی مهجور را برگزیدند: ترنکه لائوکن به کارگردانی لائورا سیتارلای آرژانتینی که در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و سپس اکران محدودی داشت.

محصول چهارساعته مشترک آرژانتین و آلمان، درامی درباره ناپدیدشدن یک گیاه شناس و جستجو برای یافتن وی است.

کایه دوسینما معمولا دو الی سه فیلم از سینمای آمریکا را در فهرست فیلم های برتر سال خود جای می دهد و امسال نیز فیلم های خانواده فیبلمن از استیون اسپیلبرگ و حضورِ کلی رایکارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی کایه دوسینما به اسکورسیزی و نولان

بی اعتنایی کایه دوسینما به اسکورسیزی و نولان