مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-19ورزشي

افتتاح بازارچه یلدایی در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم


بازارچه یلدایی کسب وکارهای کوچک با حضور جمعی از مسئولین استانی و صاحبان مشاغل خانگی به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، این بازارچه یلدایی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان، سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری قم، گروه جهادی شهید حیدری، پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی، سپاه علی بن ابی طالب (ع) و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برگزار شده است.

ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در غرفه های ویژه کودک و نوجوان، مشاوره فردی، شغلی و خانواده و همچنین کارگاه آموزشی و اعطای تسهیلات از سوی بنیاد علوی ویژه صاحبان مشاغل خانگی از دیگر خدمات ارائه شده در این بازارچه یلدایی است.

* کتابخانه های عمومی پایگاه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی هستند مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در مراسم افتتاحیه این بازارچه گفت: یکی از رویکردهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر، بازنگری در نقش کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی است.

وی در ادامه افزود: با این رویکرد، همایش بین المللی کسب وکارهای کوچک و کتابخانه های عمومی نیز در مهرماه امسال برگزار شد و در راستای این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بازارچه یلدایی در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم

افتتاح بازارچه یلدایی در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم