مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-10بين الملل

صحبت از حقوق بشر با وجود داشتن حق وتو امری غیر قابل باور است


با وجود داشتن حق وتو برای 5 کشور، صحبت کردن از حقوق بشر امری غیرباور است، وقایع غزه باعث بیدار شدن وجدان بسیاری از ملت ها شد.

- روزنامه نگار آمریکایی گفت: با وجود داشتن حق وتو برای 5 کشور، صحبت کردن از حقوق بشر امری غیرباور است، وقایع غزه باعث بیدار شدن وجدان بسیاری از ملت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرضیه هاشمی، روزنامه نگار و مستندساز آمریکایی امروز در همایش روز جهانی حقوق بشر با عنوان حقوق بشر از نظر تا عمل که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: به نظر بنده سازمان های بین المللی در راستای منافع کشورهای قدرتمند شکل گرفته و حفظ هژمونی آمریکا نسبت به منافع کشورها ارجحیت داشته است.

وی افزود: عملکرد ضعیف سازمان های بین المللی در طول تاریخ بارها اثبات رسیده است، به طور مثال با وجود شعارهای حقوق بشری اسراییل به صورت نامشروع به وجود آمد و حقوق ملت فلسطین نادیده گرفته شد.

هاشمی ادامه داد: در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطین تمام کشورها به دنبال آتش بس بودند؛ اما این توافق با وتوی آمریکا مواجه شده است.

این روزنامه نگار آمریکایی عنوان کرد: این وتو در حالی صورت می گیرد که تاکنون بیش از 20 هزار نفر در غزه کشته شدند که عمدتا کودکان و غیرنظامیان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت از حقوق بشر با وجود داشتن حق وتو امری غیر قابل باور است

صحبت از حقوق بشر با وجود داشتن حق وتو امری غیر قابل باور است