مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-06بين الملل

اصرار دولت بایدن به افزایش تلفات غزه با ادامه کمک های تسلیحاتی


علیرغم افزایش تلفات غیرنظامیان در جنوب غزه، این موضوع که دولت آمریکا در روند ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند، امری بعید به نظر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که آمریکا جهت محدود کردن کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی در بحبوحه تشدید حملات به غزه کوچک ترین اقدامی انجام نمی دهد، دولت بایدن ادعا کرده در مواجهه با افزایش تلفات ناشی از تهاجمات رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه در تلاش است تا به متحد خود فشار بیاورد تا تلفات غیرنظامیان را در این منطقه را به حداقل ممکن برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، مقامات ارشد ایالات متحده از جمله کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور از رژیم صهیونیستی خواسته اند تا حملات خود در جنوب غزه را به گونه ای هدفمند پیش ببرد تا از تکرار تلفات سنگین غیرنظامیان در این منطقه همانند شمال غزه جلوگیری کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که به گفته وزارت بهداشت فلسطین، حدود 900 نفر در غزه در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی از روز جمعه پس از پایان آتش بس موقت در این منطقه تا روز دوشنبه به شهادت رسیده اند.

تعدادی که تقریبا با شمار جان باختگان چهار روز اول جنگ غزه از تاریخ 7 اکتبر برابری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار دولت بایدن به افزایش تلفات غزه با ادامه کمک های تسلیحاتی

اصرار دولت بایدن به افزایش تلفات غزه با ادامه کمک های تسلیحاتی