مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-13ورزشي

سرنخ های ویسی بعد استعفا از سرمربیگری نفت آبادان


عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت از سمت خود در این تیم استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، عبدالله ویسی، پس از شکست صنعت نفت مقابل گل گهر در نشست خبری اظهار داشت: ما در تلاش بودیم در دیدار با گل گهر امتیاز بگیریم، حتی یک امتیاز هم می توانست باعث صعود دو پله ای ما در جدول شود.

متاسفانه طبق معمول در 15 دقیقه ابتدایی بازی در خانه گل خوردیم و مجبور شدیم به دنبال حریف بیفتیم، ما مجدداً با یک نصف موقعیت حریف شکست خوردیم و باز هم مقابل هواداران مان شرمنده شدیم.

وی ادامه داد: واقعا نمی دانم باید چه بگویم.

از نظر فنی به ویژه در نیمه دوم، توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف هم فقط زیر توپ می زد اما متاسفانه قدرت گلزنی نداشتیم.

تمرکز تیم ما در خانه خوب نیست، من فکر می کردم در حضور هواداران مان می توانیم نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم ولی رفته رفته شرایط به گونه ای شد که استرس بازیکنان ما را فرا گرفت.

این اتفاق به این دلیل است که ما در خانه از همه حریفان در نیمه اول گل خوردیم که بسیار بد و خطرناک است و باید درست شود که فکر می کنم کار من نیست.

سرمربی صنعت نفت افزود: همان طور که در پایان فصل گذشته هواداران از من خواستند که بمانم و با تمام وجود ماندم، فکر می کنم امروز شعارشان درست و منطقی بود و شاید نفر بعدی بتواند این کار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ های ویسی بعد استعفا از سرمربیگری نفت آبادان

سرنخ های ویسی بعد استعفا از سرمربیگری نفت آبادان