مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-01سياسي

وحیدی: به دنبال تسهیل گری برنامه توسعه و پیشرفت برای روستاها هستیم


وزیر کشوربا بیان اینکه 38 هزار روستا در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال آن هستیم تا علاوه بر تعریف برنامه توسعه و پیشرفت برای هر روستا، تسهیل گری را هم مشخص کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (جمعه 10 آذرماه) در نشست رویداد ملی همت که در مجتمع فرهنگی 13 آبان  برگزار شد، در جمع گروه های اندیشه ورز مردمی، گفت: اندیشه ورزی ذاتاً امر مهم، مقدس و گنجینه عظیمی است که از مسیر آن می توان خود و جهان را متحول کرد.

وی با بیان اینکه تحول باید از درون صورت گیرد و تغییرات درون زا نیز پایدارند، ادامه داد: ممکن است گاهی تغییرات از بیرون شکل گیرد، اما مانایی تغییرات به نهادینه شدن و درونی سازی آن ها است.

وزیر کشور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره گروه های جهادی، حلقه های میانی و هیأت های اندیشه ورز، اظهار کرد:  استمرار اندیشه ورزی موجب تکامل و باعث دستیابی به یک حقیقت و هدف مورد نظر می شود و این حلقه ها در سطح مردم و به ویژه جوانان فعالیت دارند.

وحیدی با یادآوری فعالیت نزدیک به 55 هزار گروه جهادی، بیان کرد: حلقه های میانی مفهوم جدیدی است که شرایط متحول شدن جریان های منفرد را در قالب یک جریان فکری منسجم به منصه ظهور می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: به دنبال تسهیل گری برنامه توسعه و پیشرفت برای روستاها هستیم

وحیدی: به دنبال تسهیل گری برنامه توسعه و پیشرفت برای روستاها هستیم