مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-16سياسي

ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک در داراب برگزار شد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامی دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان  با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گمنام در خاک، - ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک در داراب برگزار شد + عکس دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی از برگزاری ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در داراب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامی دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان  با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک گفت: آن چه را که اکنون داریم و عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهداست.

وی افزود: هدف از برگزاری این ویژه برنامه، تجدید عهد و میثاق دانشگاهیان با شهدا و همچنین حفظ یاد و خاطره شهدا می باشد که قطعا برکات زیادی در محیط دانشگاهی خواهد داشت.

غلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به دسیسه های دشمنان برای غلبه بر افکار مردم به خصوص جوانان و نوجوانان گفت: باید قشر دانشجو را با شهدا و راه و هدف و آرمان آن ها بیشتر آشنا کنیم چرا که این تفکر در برابر نفوذ دشمن ایستادگی خواهد کرد و دشمن از تفکر عاشورایی واهمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک در داراب برگزار شد + عکس

ویژه برنامه گمنام در خاک، معروف در افلاک در داراب برگزار شد + عکس